by HannahsDad
Mon Jun 02, 2014 6:06 pm
Chrystian Handzlik Spedition at http://spedition-handzlik.net/
Chrystian Handzlik Spedition,
Ul. Mokotowska 41/15 , 00-551 Warszawa , Poland
Tel: 0048 222196476
International Fax: 0048 224869292
Email: [email protected]
Domain registered 10th April 2014 for 1 year only
Chrystian Handzlik Transport at http://www.en.handzlik-spedition.net/
Chrystian Handzlik Spedition Agencies
Ul. Mokotowska 41/15, Poland
International Office Address
Warszawa
Ul. Mokotowska 41/15 , 00-551 Warszawa , Poland,
VAT no: PL 5262703188, Regon: 17524017
Domain registered 8th January 2014 for 1 year only
Known fraud template.
See http://www.bobbear.co.uk/archived_fraud ... pping.html
Chrystian Handzlik Spedition,
Ul. Mokotowska 41/15 , 00-551 Warszawa , Poland
Tel: 0048 222196476
International Fax: 0048 224869292
Email: [email protected]
Domain registered 10th April 2014 for 1 year only
Chrystian Handzlik Transport at http://www.en.handzlik-spedition.net/
Chrystian Handzlik Spedition Agencies
Ul. Mokotowska 41/15, Poland
International Office Address
Warszawa
Ul. Mokotowska 41/15 , 00-551 Warszawa , Poland,
VAT no: PL 5262703188, Regon: 17524017
Domain registered 8th January 2014 for 1 year only
Known fraud template.
See http://www.bobbear.co.uk/archived_fraud ... pping.html
Online Trading
The firm's core competency is the ability to develop, integrate and deliver a full range of highly secure and scalable custom business applications and solutions. Online exchange services provided by Our Third Party Agency are provided independently and exclusively by Internet Exchange Soutions INC, one of its operating subsidiaries, IES is fully licensed and accredited as an exchange company and is subject to compliance with all applicable exchange regulations, including the UK Financial and Business Code. Headquartered in Europe, our agency provides online transaction management technology and business exchange services that facilitate and accelerate B2B, B2C and P2P e-commerce by assuring secure settlement. As an online rules-based application, our Third party Agency offers customers the opportunity to integrate transaction management and/or settlement services.
Five steps to a secure transaction
Step 1: Buyer and Seller agree to the terms and conditions. Both parties agree to the exact description. It establishes an inspection period and a value.
Step 2: Buyer shall pay within 48 hours the purchase price to our trust account. The seller receives notice of the money transfer and give the machine including all associated files to Chrystian Handzlik Spedition. We will check if the machine is identical to the item description (mechanical defects will be EXCLUDED).
Step 3: Chrystian Handzlik Spedition will transport the machine within the delivery time from seller to buyer. Through our Track & Trace service , the current position (status of delivery) can be tracked at any time for both parties .
Step 4: Buyer receives the machine . The buyer must inspect the machine and confirms the machine receipt . Within the agreed inspection period , the buyer has the right to approve or reject the purchase of machine .
Step 5: In case of purchase confirmation or after the inspection period, Chrystian Handzlik Spedition will pay the purchase price to the seller. The transaction is completed.
** IMPORTANT: If the buyer is not satisfied with the machine , Chrystian Handzlik Spedition needs to be contacted within the inspection period. In most cases a solution can be negotiated. If this is not possible, the machine will be sent back to the seller and the purchase price will be paid back to the buyer. In this case the seller will assume all transportation and transaction costs.
*** Please note that machine can mean tractors , combines , diggers , auto vehicles , etc .
Herzlich Willkommen bei Chrystian Handzlik Spedition, Ihrem weltweiten Treuhandservice!
In unserem FAQ finden Sie die am häufigsten gestellten Fragen über unseren Treuhandservice.
Aktuelle Urteile deutscher Gerichte zum Thema Online-Recht können Sie unter unserer Rubrik Urteile nachlesen.
Und so können Sie mit dem Treuhandservice weltweit sicher bezahlen:
1. Käufer und Verkäufer registrieren sich einmalig und kostenlos.
2. Der Käufer bzw. Verkäufer legt einen Auftrag an.
3. Der Käufer überweist den Kaufpreis auf unser Treuhandkonto
4. Der Verkäufer erhält eine Mitteilung über den Geldeingang und verschickt die Ware an den Käufer.
5. Der Käufer prüft die Ware und bestätigt den Wareneingang.
6. Chrystian Handzlik Spedition überweist den Kaufpreis an den Verkäufer. Das Rechtsgeschäft ist nun abgeschlossen.
Sicher bezahlen innerhalb der Europäischen Union mit unserem Treuhandservice:
Damit Sie innerhalb der EU sicher bezahlen können, nutzen wir für Sie das System der EU-Standard-Überweisung.
Dieses System gewährleistet den für Sie konstengünstigsten Geldtransfer von Treuhandbeträgen innerhalb der EU!
Sollten Sie noch weitere Fragen zu unserem Treuhandservice haben, stehen wir Ihnen selbstverständlich jederzeit gerne zur Verfügung!
Wie lange habe ich als Käufer Zeit, die Ware zu prüfen?
Nach Erhalt der Ware haben Sie 5 Tage Zeit zur Prüfung.Spätestens am 5. Tag nach Wareneingang sollten Sie entweder den Empfang bestätigen oder eine Reklamation abgeben.Wenn wir am 6. Tag nach der Auslieferung der Ware keine Reklamation erhalten haben,wird der Treuhandbetrag von uns automatisch auf das Bankkonto des Verkäufers überwiesen.
Was passiert, wenn der Käufer die Annahme der Ware verweigert?
In diesem Fall wird die Ware zum Verkäufer zurückgesandt. Der Käufer erhält den Zahlungsbetrag nach Abzug der Treuhandgebühr von unserem Treuhandkonto auf sein Bankkonto zurücküberwiesen.
**WICHTIG: Falls der Käufer mit der Ware nicht zufrieden ist, muss der Chrystian Handzlik Spedition innerhalb der Inspektionsfrist kontaktiert werden. In den meisten Fällen kann eine Lösung ausgehandelt werden. Falls dies nicht möglich ist, wird die Ware wieder an den Verkäufer zurückgesendet und den Kaufpreis an den Käufer zurück überwiesen. Im diesem Fall der Verkäufer wird alle Transportkosten und Transactionkosten übernehmen.
Money Mule explained: https://en.wikipedia.org/wiki/Money_mule
Reshipping explained: http://about.usps.com/publications/pub3 ... ch_022.htm
Boiler room scams explained: https://economicfrauds.net/boiler-room
Reshipping explained: http://about.usps.com/publications/pub3 ... ch_022.htm
Boiler room scams explained: https://economicfrauds.net/boiler-room