Fake banks, couriers, law firms, escrow and other fake sites used in scams.
by spyscamm Wed Dec 03, 2014 10:00 am
Megkaptam az üzenetet az ad, hogy eladja neki a traktort. Én vagyok Mrs. Puskas Dina francia állampolgárságot, a férjem Zsolt Puskas magyar agrármérnök és én rendezik Franciaország a mezőgazdaság miatt a talaj termékenységét.
A férjem Zsolt Puskás magyar meghalt 6 hónappal ezelőtt.
Nincs tapasztalat a mezőgazdaság, így abbahagytam gazdálkodás. Próbálom eladni mezőgazdasági anyagok a családi problémák.
Biztosíthatom önöket, hogy a traktor tökéletes állapotban van, műszaki ellenőrzés, felülvizsgálat és a csatorna csak történt egy hónappal ezelőtt. Azt akarom, hogy nyilatkozatokat, hogy az utolsó ár 1000000Ft és fizet készpénzben a szállítás napján a traktor az otthoni, miután kipróbálta a traktort és ellenőrizze dokumentumokat.
Mivel nem rendelkeznek tapasztalattal értékesítési traktor, bíztam értékesítése traktor közlekedési vállalat, és értékesítése mezőgazdasági anyagok; companeoservice.
A jelenlegi lap a traktor a francia.
Ha a vontató érdekli, lépjen kapcsolatba a közlekedési vállalat.
A közlekedési vállalat fog kinézni mentése után a traktor Magyarországon, kap egy új engedélyt, és akkor is változtatni a traktor dokumentumokat az Ön nevében előtt adja ki a traktor otthonában.
Itt a kapcsolat a fuvarozó.
Email: [email protected]
Telefon:0033826162514
Honlap:www.companeoservice.fr.gd
Ha a kapcsolatot a cég azt mondta, hogy Önnel a kapcsolatot a John Deere 6300 , asszonyom Puskas Dina.
A nyilvántartásba vétel költségeit a traktor változás dokumentumokat traktor az Ön nevében, és szállítási költséget a traktor az otthoni Ön felelőssége.
Ha elfogadja a kapcsolatot a közlekedési vállalat, és azt fogják mondani, mennyibe fog kerülni, a szállítási költséget és a szállítási idő a traktor az Ön címére.
A regisztrációs számot a traktor az autóban közlekedési vállalat a 852543RB
Én nem beszélek magyarul csak néhány szót, ez az én néhai férje magyar.
köszönöm.

[email protected] scammer e-mail :bondage:

Machine translated to English
I got the message of the ad is to sell him the tractor. I'm Mrs. Dina Puskas French citizenship, my husband Zsolt Puskas Hungarian agricultural engineer and I settled in France because of agriculture on soil fertility.
My husband Hungarian Zsolt Puskás died six months ago.
There is no experience in agriculture, so I quit farming. I'm trying to sell the family farm materials problems.
I can assure you that the tractor is in perfect condition, technical inspection, review, and the channel was only a month ago. I want to give statements to the last 1000000Ft price and pay cash on the day of delivery to the home farm, having tried the tractor and check documents.
Since they do not have experience selling farm tractor sales trusted transportation company, and the sale of agricultural materials; companeoservice.
The current page of the French tractor.
If you are interested in towing, contact the transport company.
The transport company will look after you save the farm in Hungary, get a new license, and you can also change the tractor documents before you enter the name of the farm home.
Here is the link to the carrier.
Email: [email protected]
Phone: 0033826162514
When contacted, the company said it will contact the John Deere 6300, Puskas Dina ma'am.
The cost of registration is the change in farm tractor documents on your behalf, and the transportation costs of the farm home is your responsibility.
If you agree to contact the transport company, and they will tell you how much it will cost, the shipping cost and delivery time to the farm to your address.
The registration number of the tractor in the car transport company in 852543RB
I do not speak only a few words in English, this is my late husband Hungarian.
Thank you.

The website is in the process of being reported for fraud
Last edited by Mike Wilson on Wed Dec 03, 2014 10:36 am, edited 1 time in total. Reason: Add English translation
Advertisement