Information on romance scams and scammers.
by The Enchantress Sun Apr 11, 2010 2:15 pm
Bonjour mon amour xxxxx!

Je suis tres heureux de recevoir votre lettre. Vos lettres me faire beaucoup bonheur! Ma cherie, aujourd'hui je suis alle a la banque et tout appris comment vous pouvez m'aider. J'ai parle a l'employe de banque et il m'a conseille certains systemes de transfert d'argent. Telles que MoneyGram et Western Union. Pour utiliser ces systemes, vous avez besoin de connaitre mon nom et mon adresse. Mon nom complet: Vera Ovchinnikova. Mon adresse: Russie, Mari El, Kuyar. Et j'ai juste besoin de connaitre vos donnees exactes. Votre nom complet et le Nom exact de la ville d'ou vous pourrez envoyer de l'argent. J'ai aussi besoin de connaitre le nombre de transfert d'argent de controle. Tout semble assez simple. Mais dans ma ville ne dispose pas de ces systemes, donc je dois aller dans un autre ville pour toucher votre argent. Mais ce n'est pas un probleme etre la cause de certains de mes ville dispose de plusieurs grandes villes. Employe de banque m'a dit que l'utilisation MoneyGram beaucoup moins cher. Mais WU est dans presque toutes les grandes banques dans le monde, contrairement a la MG. En general, le choix est votre. Mon Darling xxxxx, je suis tres heureux que m'aide a faire ma visite a vous. Cela me dit que vous etes vraiment serieux au sujet de moi et a notre rencontre! J'attends le jour ou je peux voir, s'etreignent et s'embrassent vous! Je suis impatient pour attendre votre reponse!

Avec amour
Votre Vera!

(translation)

Hello my love xxxxx!

I am very happy to receive your letter. Your letters to make me happiness much! My darling, aujourd' today I am ale at the bank and very learned how you can m' to help. J' have speaks has l' bank clerk and it m' has advises certain systems of d' transfer; money.

Such as MoneyGram and Western Union.

To use these systems, you need to know my name and my address.

My complete name: Vera Ovchinnikova.
My address: Russia, El Husband, Kuyar.

And j' have right need to know your exact data. Your complete name and the exact Name of the d' city; or you will be able to send l' money. J' need also to know the number of d' transfer; money of control. All seems rather simple. But in my city does not have these systems, therefore I must go in another city to touch your money. But this n' being the cause of some of my city is not a problem has several big cities. Bank clerk m' said that l' MoneyGram use much less expensive. But WU is in almost all the large banks in the world, contrary to MG. In general, the choice is your.

My Darling xxxxx, I am very happy that m' helps has to make my visit has you. That says to me that you really serious summers about me and has our meeting! J' wait the day or I can see, s' etreignent and s' you embrace! I am impatient to await your answer!

With love Your Vera!

Photos - are scammers using yours? click here
Are you falling for a love scammer? click here
Never send money by Western Union/Moneygram.
Never give personal information.
Online anyone can claim to be anyone, any age and from anywhere.
Advertisement

by The Enchantress Sun Apr 11, 2010 2:16 pm
Additional stolen photographs used by this scammer;

Image

Image

Photos - are scammers using yours? click here
Are you falling for a love scammer? click here
Never send money by Western Union/Moneygram.
Never give personal information.
Online anyone can claim to be anyone, any age and from anywhere.