Information on romance scams and scammers.
by SpassBremse Sat Nov 11, 2017 12:29 pm
From: [email protected]
Reply To: [email protected]
Bonjour mon inconnu Je suis tres ravie car j'ai eu l'occasion de vous parler un peu de moi. Mon nom est Natalia. Je loge dans un grand lieu fantastique de la Russland. Moi 35 ans. Je m'efforce de trouver un mec pour les rencontres serieuses. Je non le raciste, mais moi ne cherche pas la rencontre avec l'Arabe ou l'homme noir. Si vous me croyez belle, et vous vous interessez de moi, essayerez-vous de me repondre? Je suppose que vous ne laisserez pas passer une jeune fille solitaire J'attend avec impatience de votre message sans detention. Si vous m'envoyez votre message, je peux vous montrer plus de mes images, afin que nous puissions de voir et de connaitre l'un l'autre. J'attend avec impatience de votre reponse. Natushka,

Hello my stranger I am very happy because I had the opportunity to talk to you a little about me. My name is Natalia. I live in a great fantastic place in Russland. I'm 35 years old. I try to find a guy for serious dating. I do not racist, but I do not seek the meeting with the Arab or the black man. If you think me beautiful, and you are interested in me, will you try to answer me? I guess you will not let a lonely girl go by. I look forward to your message without detention. If you send me your message, I can show you more of my images, so that we can see and know each other. I look forward to your response. Natushka,

PLEASE DO NOT TELL A SCAMMER HE IS REPORTED HERE!
Advertisement