by Barnetme
Tue Nov 22, 2011 8:51 am
Flag this message
intrested in you
Monday, November 21, 2011 9:07 AM
From:
This sender is DomainKeys verified
"Eugenia Adisa" <[email protected]>
Add sender to Contacts
To:
undisclosed-recipients
intrested em você
Foi bom vir através de seu perfil, i am Eugenia Adisa pelo nome ansiosa por conhecer uma pessoa carinhosa e séria para experimentar a vida, i am pretily ok, mas os sentimentos que uma pequena introdução deste tipo será ok por agora, por que você não me manda um e-mail para que possamos compartilhar uma comunicação direta, a minha alegria real será a leitura de you.I acho que essa é a melhor maneira de começar um relacionamento muito bom do meu perpspective própria, qual é sua opinião? Por favor, não hesite em contactar-me neste e-mail quando os anúncios
responder em (adisa.eugenia @ yahoo.com)
Espero que a leitura de vocês, têm uma muito agradável e um dia maravilhoso.
Eugenia.
////////////////////////////////////////////////
intrested in you
It was nice to come across your profile,i am Eugenia Adisa by name looking forward to meeting a caring & serious person for life experience,i am pretily ok,but have the feelings that a little introduction of this type will be ok for now,why don't you drop me a mail so that we can share a direct communication,my real gladness will be reading from you.i think this is the better way to start a very good relationship from my own perpspective,what is your opinion? Please feel free to contact me on this email ads when
replying on( [email protected] )
I hope to read from you,have a very nice and a wonderful day.
Eugenia.
intrested in you
Monday, November 21, 2011 9:07 AM
From:
This sender is DomainKeys verified
"Eugenia Adisa" <[email protected]>
Add sender to Contacts
To:
undisclosed-recipients
intrested em você
Foi bom vir através de seu perfil, i am Eugenia Adisa pelo nome ansiosa por conhecer uma pessoa carinhosa e séria para experimentar a vida, i am pretily ok, mas os sentimentos que uma pequena introdução deste tipo será ok por agora, por que você não me manda um e-mail para que possamos compartilhar uma comunicação direta, a minha alegria real será a leitura de you.I acho que essa é a melhor maneira de começar um relacionamento muito bom do meu perpspective própria, qual é sua opinião? Por favor, não hesite em contactar-me neste e-mail quando os anúncios
responder em (adisa.eugenia @ yahoo.com)
Espero que a leitura de vocês, têm uma muito agradável e um dia maravilhoso.
Eugenia.
////////////////////////////////////////////////
intrested in you
It was nice to come across your profile,i am Eugenia Adisa by name looking forward to meeting a caring & serious person for life experience,i am pretily ok,but have the feelings that a little introduction of this type will be ok for now,why don't you drop me a mail so that we can share a direct communication,my real gladness will be reading from you.i think this is the better way to start a very good relationship from my own perpspective,what is your opinion? Please feel free to contact me on this email ads when
replying on( [email protected] )
I hope to read from you,have a very nice and a wonderful day.
Eugenia.
Last edited by Bubbles on Wed Nov 23, 2011 2:24 am, edited 1 time in total.
Reason: Added spacing for clarity.