by The Enchantress
Fri Jan 22, 2010 5:12 pm
ANASTASIYA SAMOYLOVA
Liar and romance scammer
Mail address used [email protected]
Mails;
Liar and romance scammer
Claims 26 years old, dob 1st January 1984, "teacher" living in Novocheboksarsk (???????????????), Republic of Chuvashia, Russia
Mail address used [email protected]
Mails;
Salut xxxxx .
Je suis tellement content vers votre lettre, et je vous demande le pardon, cela faisait ne vous ecrivez pas si longtemps. J'apprenais plus tard pour influencer Internet, Aussi renvoie negligemment le terrain, ou a trouve votre structure. Je suis la femme tres modeste, mais j'osais vous ecrire cependant comme moi pensez que les communications avec la personne d'un autre pays - tres Extraordinaire! Je ne communiquais jamais avec les gens d'autres pays et de moi c'est simple, le reve pour trouver dans votre personne de l'ami, avec qui c'est simplement interessant de communiquer et diviser les nouvelles! Vous premier chez qui j'ecris, et j'espere que nous la correspondance aurons l'avantage A commence!
Maintenant j'ecris cette lettre pour vous! Je pense, le temps est arrive a faites connaissance! M'appellent Anastasiya . Je - de la Russie, moi vis a une bonne ville Novocheboksarsk, qui a arrange approximativement 800 km de Moscou. Chez moi de 26 ans. Je vous envoie ma photo, j'espere que c'est agreable pour vous. Ma nationalite - le Russe. Ma religion - le chretien. Sur le caractere je suis la personne gaie : tres gai, bon, energique et la mesure modeste.! Probablement a cause du caractere, peut etre aussi simple vers le talent, je crois, cela a atteint beaucoup a la vie pour mon age. Je travaille dans l'ecole musicale. Je travaille la le professeur. J'apprends a jouer les enfants en piano. Mon travail agreable chez moi, bien que parfois elle arrive ennuyeux et du meme type. Pour moi c'est un beau temps, quand je peux parler avec interessant la personne, la personne, qui souhaite me connaitre. Je souhaite ouvrir chez vous mon le petit secret. Je pense de vous. Mais, s'il vous plait connaissez, je ne fais pas le desir de se depecher sous nos relations. Quant a moi la relation avec la personne - est tres serieuse, et vers les relations je concerne tres avec le sens des responsabilites. La personne, vers qui je peux croire, est necessaire a moi. Aussi je veux parler que l'age n'a pas la signification entre les gens qui s'aiment! Vous est d'accord avec moi ? Et cela me semble que - que la personne, la personne, vers qui je peux croire. S'il vous plait, ecrivez me sur vous directement. Je souhaite connaitre votre le nom exactement complet! Je suis tellement content vers votre lettre. Je finis ma lettre ici maintenant.
Je suis content de vous ecrire!!!
Anastasiya.
(translation)
Hello xxxxx.
I am so content towards your letter, and I ask you for forgiveness, that made you do not write so a long time. J' learned how later to influence Internet, Aussi returns the ground negligemment, or has finds your structure. I am the very modest woman, but j' dared to write to you however as me think that the communications with the person d' another country - very Extraordinary! I never communicated with d' people; other countries and of me c' is simple, the dream to find in your person of l' friend, with whom c' is simply interesting to communicate and divide the news! You first at which j' write, and j' hope that we it correspondence will have l' favours has starts! Now j' write this letter for you! I think, time east arrives made knowledge! M' call Anastasiya. I - of Russia, me screw has a good Novocheboksarsk city, which has arranges 800 km of Moscow roughly. At home 26 years. I send my photograph to you, j' hope that c' is pleasant for you. My nationality - the Russian. My religion - the Christian. On the character I am the merry person: very merry, good, energetic and modest measurement.! Probably because it character, can be also simple towards the talent, I believe, that reached much with the life for my old. I work in l' musical school. I work it to it professor. J' learn has to play the children in piano. My pleasant work at home, although sometimes it arrives tedious and of the same type. For me c' is one good weather, when I can speak with interesting the person, the person, who wishes to know me. I wish to open on your premise the my small secrecy. I think of you. But, s' you like it know, I do not make the desire hurry under our relations. As for me the relation with the person - is very serious, and towards the relations I concern very with the direction of the responsibilities. The person, towards which I can believe, is necessary has me. As I want to speak as l' old n' the significance between people does not have who s' like! You is d' agreement with me? And that seems to me that - that the person, the person, towards whom I can believe. S' you like it, directly write me on you. I wish to know your exactly complete name! I am so content towards your letter. I finish my letter here now. I am glad to write to you!!!
Anastasiya
Photos - are scammers using yours? click here
Are you falling for a love scammer? click here
Never send money by Western Union/Moneygram.
Never give personal information.
Online anyone can claim to be anyone, any age and from anywhere.
Are you falling for a love scammer? click here
Never send money by Western Union/Moneygram.
Never give personal information.
Online anyone can claim to be anyone, any age and from anywhere.