by The Enchantress
Sun Apr 11, 2010 4:36 pm
Elena Rogozhnikova
Liar and romance scammer
Mail address used [email protected]
Mails;
Liar and romance scammer
Claims 32 years old, living in Bogorodsk (??????????), Province of Nizhny Novgorod, Russia
Mail address used [email protected]
Mails;
Salut mon bel homme et mon soleil xxxxx!!!!!
xxxxx, je suis tres contente de ta lettre. Je suis toujours heureuse de voir tes belles agreables lettres, ils me rechauffent toujours par la chaleur. Par le chemin mien toi toujours dans mon coeur. Pour que je ne fasse pas ou je ne serais pas allee je je pense toujours de toi. Toi mon amour xxxxx!!!! Je t'AIME!!!! Je t'AIMERAI TOUJOURS!!!!
Moi gentil aujourd'hui marchait a l'agence de tourisme pour apprendre toute l'information sur le voyage chez toi.
Premierement : le passeport pour l'etranger m'est necessaire, mais heureusement il chez moi est, je le faisais, environ il y a une annee, mais il est donne pour cinq ans. M'ont explique dans l'agence que pour le voyage chez toi le visa m'est necessaire, elle se fait dans le courant de cinq journees de travail, il faudra passer l'inspection medicale, aussi ils me prepareront a l'entretien, paieront les taxes fiscales, regulariseront tous les documents et expliqueront que comme faire.
Pour qu'ils tout fassent pour moi, je dois passer avec eux le contrat, conformement au contrat ils m'accordent les services. Entre la-bas : le visa, l'achat pour moi des billes aller et retour, l'assurance vie, c'est obligatoire procedure pour que sans problemes recevoir le visa, l'inspection medicale, aussi ils achetent le billet sur le train jusqu'a Moscou parce que de la-bas moi partira chez toi.
C'est tout entre dans leurs services, ni je ni tu ne dois pas me soucier des documents et les billets, tout pour moi fera l'agence de tourisme. Je pense que c'est la meilleure variante, il ne provoque pas quels problemes, c'est tres confortable. Tout cela coutera pres de 1200 euros, je dois seulement payer l'argent.
Mon prince gentil maintenant chez moi pour toi la mauvaise nouvelle. Je ne pourrai pas payer le service de l'agence de tourisme, puisque moi ne pas avoir tel argent. Il me t'est tres difficile de dire sur cela. Par le chemin xxxxx, je me sens un peu incommodement. Parce qu'il me faut s'adresser a toi apres l'aide. Je me trouvais toujours comme la personne independante, qui peut decider tous les problemes. Mais, cette fois-ci, je n'ai pas pu prendre en consideration tout et s'est trompee dans ce que je peux payer tout le voyage. Je pensais que le voyage se trouve beaucoup moins. Cher mien il m'est difficile maintenant puisque je ne connais pas tu m'aidera ou non. Je ne veux pas pour que cet argent empeche notre rencontre notre amour et notre futur heureux. Je veux etre avec toi ensemble heureuse. Je veux creer avec toi la famille. Mes sentiments pour toi sincere. Je te jure cela. Le mien natal ne me jette pas seulement maintenant a cette minute difficile a moi.
Gentil si tu es d'accord avec moi, et peut m'aider, ecris, ecris que tu penses de cela, par le chemin, comprends que ce pour moi sera la meilleure sortie, je pense que je dois preparer mon voyage dans l'agence de tourisme, c'est le moyen le plus confortable. Je ne veux pas chercher quelques autres voies, je pense que c'est la meilleure variante pour moi et pour toi.
Si tu acceptes de m'aider, j'irai a la banque et j'apprendrai tout la traduction de l'argent d'autres pays. Je tu aime beaucoup, tu mon soleil, tu m'es tres necessaire. Maintenant je finis la lettre. J'attends tiens le message mon gentil. Mes baisers et les embrassements!!!
Tienne Elena.
(translation)
Hello my beautiful man and my sun xxxxx!!!!!
xxxxx, I am very content with your letter. I am always happy to see your beautiful pleasant letters, they always heat me by heat. By the way mien you always in my heart. So that I do not make or I would not have gone I I always think of you. You my love xxxxx!!!! I t' LIKE!!!! I t' WILL ALWAYS LIKE!!!! Me nice aujourd' today went has l' tourism to learn all l' arranges; information on the voyage at home. Firstly: the passport for l' foreigner m' is necessary, but fortunately it at home is, I did it, approximately one year ago, but it east gives for five years. M' have explains in l' arranges that for the voyage at home the visa m' is necessary, it is done in the five day's work old current, it will be necessary to pass l' medical inspection, also they will prepare me has l' maintenance, will pay the tax taxes, will regularize all the documents and will explain why like making. For qu' they do everything for me, I must sign with them the contract, in accordance with the contract they m' the services grant. Between over there: the visa, l' purchase for me of the balls outward journey and return, l' insurance life, c' is obligatory procedure so that without problems to receive the visa, l' medical inspection, also they buy the ticket on the train jusqu' Moscow has because over there me will leave at home. C' is all enters their services, neither I nor you must trouble me about the documents and the tickets, very for me will make l' tourism arranges. I think that c' is the best alternative, it does not cause which problems, c' is very comfortable.
All that will cost nearly 1200 euros, I must only pay l' money.
My nice prince maintaining at home for you the bad news.
I will not be able to pay the service of l' tourism arranges, since me not to have such money.
It me t' is very difficult to say on that. By way xxxxx, I feel a little inconveniently.
Parce qu' I need s' to address has you after l' helps.
I was always like the independent person, who can decide all the problems. But, this time, I n' could not take into account all and s' is trompee in what I can pay all the voyage. I thought that the voyage is much less. Expensive mien it m' is difficult now since I do not know you m' will help or not. I do not want so that this money prevents our meeting our love and our future happy. I want to be with you happy together. I want to create with you the family. My feelings for you sincere. I swear you that. Mine native does not throw me only now has this difficult minute has me. Nice if you are d' agreement with me, and can m' to help, write, write that you think of that, by the way, understand that it for me will be the best left, I think that I must prepare my voyage in l' arranges tourism, c' is the most comfortable means. I do not want to seek some other ways, I think that c' is the best alternative for me and you. If you accept m' to help, j' will go to the bank and j' will learn all the translation from l' money d' other countries. I you like much, you my sun, you m' be very necessary. Now I finish the letter. J' wait hold the message my nice.
My kisses and embraces!!!
Elena holds.
Photos - are scammers using yours? click here
Are you falling for a love scammer? click here
Never send money by Western Union/Moneygram.
Never give personal information.
Online anyone can claim to be anyone, any age and from anywhere.
Are you falling for a love scammer? click here
Never send money by Western Union/Moneygram.
Never give personal information.
Online anyone can claim to be anyone, any age and from anywhere.