If you have been scammed, please post here and share your experience; it may help others avoid the same situation!
by anonyme Fri May 24, 2013 11:32 am
désolé je ne suis pas anglaise et je n'ai trouvé aucun site en français....mon problème est que mon ami c'est fait piraté son ordi depuis ma boîte e-mail ouvre en même temps que la sienne pourtant 2 adresse et mot de passe différent...de plus quand on envoi des e-mails nos adresse IP donne la même que celle que je crois être celle qui pirate... j'ai fais des recherches sur la personne qui a eu accès a son pc et la piraté mais je ne peux savoir d'où elle vient car l'adresse IP donne US alors qu'elle réside ville de Sherbrooke Québec Canada comment faire pour prouver que c'est elle qui pirate .....merci
Advertisement

by anonyme Fri May 24, 2013 11:46 am
Sorry I'm not English and I found no French site... my problem is that it is made by my friend hacked his computer since my email box open at the same time as hers yet 2 address and different password... more when on sending e-mails our IP gives address the same as one I believe to be the one that pirate... I am researching on the person who has had access to his pc and the hacked but I do not know where it comes because the IP address gives US while she resides Sherbrooke Quebec City Canada how to prove that it is she who pirate.. .
by vonpaso xlura Fri May 24, 2013 2:08 pm
Je ne suis pas sûr que je comprenne. Votre adresse de courriel et le sien sont dans quel domaine? Vous l'accédez par quel protocole, SMTP/POP/IMAP ou HTTP? Si c'est un adresse Gmail, et vous l'accédez par HTTP en envoyant un message, votre adresse IP ne paraît pas dans les en-têtes du message, qui paraît provenir de Californie, où est Gmail.

I'm not sure I understand. Your email address and his are in what domain? What protocol do you use to access it: SMTP/POP/IMAP or HTTP? If it's a Gmail address, and you access it by HTTP and send a message, your IP address does not appear in the headers of the message, which appears to come from California, where Gmail is.

... ni los estafadores heredarán el reino de Dios. 1 Cor. 6:10