Mike,
Thanks for your post. Read below.
I was looking for a Maltese for my son and came across this person. Notice the poorly written email. At the bottom of the page it gives the website: uship.com which is in no way affiliated with this person. All this seemed very suspicious to me so I googled the name "Kerl Oben" and came across your post. I wonder how many people have been scammed by this person. The name Edna Jones appears as the sender, but the money transfer was suppose to go to "Kerl Oben."
Thanks for your post!
Below is the poorly written email I received from this scammer.
BIENVENIDOS A USHIP SERVICIO DE ENTREGA MASCOTA RICHMOND, VA PODER.
Bienvenido al departamento de reubicación de servicios de suministro de aire uShip mascota, animal vaya mascotas transportistas, los animales se trasladan mejor amigo desde 1979. La relación de los animales domésticos y las personas es un tesoro, como lo demuestra el amor se muestra con los niños y sus mascotas y se reconoce como el vÃnculo humano-animal. Al contemplar mover su mascota de la familia por el aire como usted vuelve a poner, que desea lo mejor para su mascota. Servicio de entrega de aire mascota sostiene el bienestar y la seguridad de su mascota de la familia como nuestra primera consideración. Si su mascota es un volante con experiencia o un primer aviador tiempo, aire animales especialistas en movimiento de mascotas, los propios dueños de mascotas, comprender la relación que tiene con su mascota y sólo va a proporcionar el mejor servicio de traslado de mascotas para su mascota de la familia tanto, en todo el paÃs y en todo el mundo a usted como usted vuelve a poner.
Somos los motores de mascotas profesionales responsables de la reubicación de las mascotas a sus nuevas familias. Cuando su contrato es con nosotros, se le asigna un PERSONALES MOVER mascota CONCEJAL que trabajará con usted para organizar el más rápido, y más vuelo directo para su mascota. Trabajamos con su horario de reubicación para garantizar el movimiento de la mascota de ser lo más suave posible.
Nosotros nos encargamos de lo siguiente:
• puerta a puerta de servicio
• El servicio de reserva de la aerolÃnea
• Check-in Airline
• Los servicios veterinarios y de embarque
• Preparación de documentos
• El cumplimiento de todas las normativas locales en su destino
1. Deja tu mascota bajar en nuestro Salón de mascotas, que se encuentra en el aeropuerto. Usted debe comprobar en su mascota a más tardar 2 horas antes de despegar.
2. Descansos para ir al baño son muy importantes para su mascota. Con las lÃneas aéreas humanos, su mascota podrÃa hacerse para mantener a sà mismos por un muy largo tiempo. vÃas respiratorias mascotas equipo de atención supervisa la última vez que su mascota ha tenido una rotura insignificante, y se asegura de que consiguen descansos orinal regulares a lo largo del camino. Esto significa que nosotros puede tomar más tiempo para llegar a donde vamos, pero el cuidado de nuestros pasajeros es nuestra primera prioridad.
3. Mascotas abordar el avión y nuestros asistentes Pet asegurarse de que son cómodas y que ellos, y su compañÃa de mascotas, son seguras.
4. unos monitores de operadora mascota y comprueba la comodidad de todos los pasajeros cada 15 minutos durante el vuelo. Después de aterrizar, las mascotas se desembarcaron, les da una rotura insignificante, y estarán disponibles para la recogida en el Salón de mascotas.
5. Recoger a su mascota en el salón de mascota a su destino, a sabiendas de que él o ella ha viajado con comodidad y seguridad en la cabina principal de nuestro avión.
Estimado cliente respetado,
Acepta el cálido saludo de todo el equipo del servicio de entrega mascota uShip. Deseamos informarles que estamos en posesión de perrito Maltese masculino llamado Billy aquà en nuestra agencia de transporte de mascotas de la Srta. Edna Jones para ser transportado y entregado a usted en casa usando la siguiente dirección.
PET E INFORMACION DEL EMISOR:
* Nombre de quien envÃa ................................... Edna Jones
* Ciudad / Estado ................................................ Richmond, VA
* Nombre de mascota ............................................. Billy
* Raza / Sexo ......................................................... Maltese / Macho
* Edad / Cantidad ................................................. 12 semanas de edad / Uno
* Número de identificación de mascota................... ZCWBD / 150007
* Inspección Médica ...................................... Aprobado
* Salud ........................................................... Excelente
DOCUMENTOS DEL PERRITO Y PERTENENCIAS:
PERRITO DE PASAPORTE, certificados de registro AKC, certificados de vacunación,
MICROCHIP, menú de comida.
RECEPTOR DIRECCIÓN DEL / DE ENTREGA:
NOMBRE ............................................................
DIRECCIÓN .......................................................
CIUDAD / ESTADO ............................................Los Angeles,CA
CÓDIGO POSTAL ...................................................90011
PAÃS ....................................................................... EE.UU.
NÚMERO DE TELÉFONO (S) ........................ +1(281)4646-021 / +1(323)547-0346
CERCANO PUERTO DE AIRE .........................Los Angeles Intl Airport (LAX)
El cachorro vendrá con todos los documentos necesarios, pero a medida que nuestros veterinarios tuvieron que realizar otra prueba para estar seguro de su estado de salud, se ha hecho, todo estaba bien y los Documentos de la medicación se precisa, los resultados de las pruebas muestran que el cachorro está libre de este tipo de enfermedades que pueden atacar a otros animales como zorros (, aves, caballos y gatos). Asà que el cachorro está ahora listo para el movimiento y el hogar la prestación de servicios. Pero hay que señalar que la entrega cachorro no puede llevarse a cabo a menos que se preste el honorario para el envÃo y aprobado.
VER DIRECCIÓN DE PAGO EN CÓMO HACER EL PAGO COMO ABAJO ASà QUE PODEMOS PROCEDER CON LA ENTREGA DE SU CACHORRO A SU DOMICILIO.
INFORMACIÓN DE PAGO Y PROCEDIMIENTO .:
Los gastos de envÃo y entrega a domicilio a su dirección de la casa es de $ 2560USD. Este pago se debe hacer a nuestro Poder a cargo de todas las operaciones de transferencia electrónica mascotas / animales internacional relacionada Situado en Princess Anne,Maryland. Se le pide que pagar vÃa Moneygram porque tenemos la unidad en nuestra Sucursal diseñado para tal transacción.
NB. Utilizamos generalmente cuentas bancarias, tarjetas de crédito y de pago por correspondencia a pagar al hacer la reserva de vuelo para mascotas / animales, pero nuestra cuenta mascota se encuentra actualmente en un proceso de auditorÃa por la que no hay fondos se pueden pagar ni desembolsados de la cuenta hasta que el proceso de auditorÃa ha terminado . Asà que mientras tanto el Consejo de Administración ha puesto en el lugar que todos los pagos respecto a las mascotas transacción / ganadera vinculada que se debe hacer a través de Moneygram para nuestra Sucursal en Princess Anne,Maryland. Usted es copiar claramente la dirección de pago a continuación que lee la dirección de pago y proceder a la tienda más cercana Moneygram alrededor de su ubicación y hacer este pago por transferencia bancaria Moneygram. Utilice el servicio de transferencia de alambre de Moneygram para hacer el pago a la siguiente dirección,
A continuación se presentan dos direcciones de algunas tiendas cercanas Moneygram en su área.
DIGITAL CURRENCY SERVICES 4 - #4
4373 S CENTRAL AVE
los angeles, CA 90011-3526
AMIGO CELULAR
5100 S CENTRAL AVE
los angeles, CA 90011-4714
DIRECCIÓN DE PAGO:
NOMBRES DE RECEPTOR....................... KERL OBEN
ESTADO...................................................MARYLAND
CIUDAD ..................................................PRINCESS ANNE
CÓDIGO POSTAL.....................................21853
MONTO ...................................................... $260 USD
ASESORAMIENTO A CLIENTES
Estimado Cliente,
Al hacer el pago en la tienda de Moneygram, no les diga que va a enviar el dinero para su mascota, porque si lo hace, tendrá que pagar más gastos de transferencia. Asà que en caso de que se le pregunta por qué le está enviando el dinero sólo les digo que va a enviar el dinero a un amigo tuyo. En este caso tendrá que pagar gastos de transferencia menor. Estamos diciendo esto para proteger sus ganancias como nuestro cliente.
Tan pronto como se realice el pago, no nos envÃe la información de pago completo como, 8 dÃgitos Referencia número y la cantidad confirme o mejor aún escanear una copia del recibo de pago y enviar a nosotros para que podamos confirmar el pago y activar el vuelo de su cachorro para su entrega a su casa a tiempo. El pago se debe hacer sin demora a fin de que todos los arreglos por la simple entrega.
Inmediatamente se confirma el pago, el recibo del vuelo para asegurar una garantÃa 100% de la operación, asà como el número de seguimiento de vuelo completo y entrega plena detalles o vuelo programadas se le dará a usted para la confirmación .Una vez Identificación del pago se confirma, le informaremos según el tiempo exacto de su cachorro va a llegar su casa.
Gerente: BRYAN MASS.
Secretario: MS. ROSE ANET
Coordinador de Vuelos: EDIE LEWIS
Servicio al cliente : +1(530)918-8469
Sitio web:
http://www.uship.com[email protected]Quédate para disfrutar de los servicios de la agencia de la entrega uShip mascota y gracias por elegirnos para el traslado de su mascota de la familia.
AVISO CONFIDENCIAL: Este mensaje de correo electrónico, incluidos los archivos adjuntos, está destinado sólo para el uso del destinatario (s) previsto y puede contener información privilegiada, confidencial y prohibido la divulgación no autorizada por la ley aplicable. Si usted no es el destinatario de este mensaje, cualquier difusión, distribución o copia de este mensaje está estrictamente prohibida. Si ha recibido este mensaje por error, por favor notifique al servicio de correo electrónico de respuesta y destruir todas las copias.
Machine translation
WELCOME TO SERVICE DELIVERY MASCOT USHIP RICHMOND, VA POWER.
Welcome to the service department reubicación air supply uShip pet, animal pet carriers go, the animals best friend move since 1979. The relationship of domà © appliances animals and people is a treasure, as evidenced by the love shown with the kids ± os and their pets and is recognized as the human-animal vÃnculo. In contemplating moving your family pet by air as you relocate, you want the best for your pet. Air delivery service pet holds the welfare and safety of your family pet as our first consideración. If your pet is an experienced flyer or a first-time flyer, air movement specialists animals pets, owners ± os own pet, understand the relationship you have with your pet and will only provide the best pet relocation service for both family pet, across the country and around the world to you as you relocate.
We are professional pet engines reubicación responsible for the pet to their new families. When your contract is with us, it is assigned a pet PERSONAL MOVE councilor who will work with you to organize the fastest and most direct flight for your pet. We work with your schedule reubicación to ensure the movement of pet be more smooth as possible.
We take care of the following:
â € ¢ Door to Door Service
â € ¢ The book of aerolÃnea
â € ¢ Check-in Airline
â € ¢ The veterinary services and boarding
â € ¢ Preparation of documents
â € ¢ Compliance with all local regulations in your destination
1. Leave your pet off at our pet salon, located at the airport. You should check on your pet to more than 2 hours before takeoff.
2. breaks to go to the bathroom ± or are very important for your pet. With the lines year © human areas, your pet could be yes to keep them for a very long time. Pet-way respiratory equipment attention monitors the last time your pet has had a potty break, and makes sure they get regular potty breaks along the way. This means that we can take more time to get to where we go, but the care of our passengers is our first priority.
3. Pets board the plane and our assistants Pet cómodas ensure they are and that they and their company ± AA pets are safe.
4. a pet attendant monitors and checks the comfort of all passengers every 15 minutes during flight. After © s of land, pets were unloaded, given a potty break, and will be available for collection at the Hall of pets.
5. Pick up your pet in the pet salon at their destination, knowing that he © what she has traveled comfortably and safely in the main cabin of our plane.
Dear Customer respected,
Accept greeting cálido all equipment delivery service pet uShip. We wish to inform you that we are in possession of Maltese male puppy called Billy here in our pet travel agency of Ms. Edna Jones to be transported and delivered to you at home using the following address.
PET AND INFORMATION OF THE ISSUER:
* Name of Edna Jones sends ...................................
* City State .............................................. .. Richmond, VA
Pet Name ............................................. Billy
* Race / Sex .............................................. ........... Maltese / Male
* Age / Number .............................................. ... 12 weeks old / A
* Pet identification number ................... ZCWBD / 150007
* Inspection MÃ © dica ...................................... Approved
* Bless You ................................................ Excellent ...........
PUPPY DOCUMENTS AND POSSESSIONS:
PASSPORT PUPPY, AKC registration certificates, vaccination certificates,
MICROCHIP, food menu.
RECEIVER STEERING "N DEL / DELIVERY:
NAME ................................................. ...........
STEERING "N ............................................... ........
CITY / STATE ............................................ Los Angeles, CA
DRIVING ".............................................. POSTAL CODE ..... 90011
Paas ................................................. ...................... US
NÚMERO cloth ‰ PHONE (S) ........................ +1 (281) 4646-021 / +1(323)547-0346
CLOSE air port ......................... Los Angeles Intl Airport (LAX)
The puppy will come with all necessary documents, but as our vets had to perform another test to be sure his health, has been done, everything was fine and the documents of the medication is required, the results of the Tests show that the puppy HATH free of this type of diseases that can attack other animals such as foxes (, birds, horses and cats). So the puppy HATH now ready for movement and the prestación home service. But we must be ± alar that puppy delivery can not be made unless the fee is paid and approved for shipment.
CHECK STEERING "DRIVING OF PAYMENT" MO MAKE PAYMENT AS BELOW so we can PROCEEDING WITH THE DELIVERY OF YOUR PUPPY TO YOUR HOME.
INFORMATION ABOUT "N PAYMENT AND PROCEDURE.:
The costs of shipping and delivery to the address of the house is $ 2560USD. This payment must be made to our branch in charge of all operations of transfer electronics pets / animals related international Located in Princess Anne, Maryland. They are required to pay Vaa Moneygram because we drive in our branch design ± ado to such transaction.
NB. We usually use bank accounts, cards Credit © dito and payment by mail to pay when booking flight for pets / animals, but our pet account is currently in a process of audit for which no funds can be paid or disbursed from the account until the audit process is over. So in the meantime the Council of Administration has put in place that all payments in respect of the transaction / livestock linked pets should be done across © s of Moneygram for our branch in Princess Anne, Maryland. You are clearly copy the payment address reading Following the direction of payment and proceed to the nearby store more Moneygram around your location and make this payment by bank transfer Moneygram. Use the service Moneygram wire transfer to make the payment to the following address,
Following two directions Moneygram some nearby shops in your area are presented.
DIGITAL CURRENCY SERVICES 4 - # 4
4373 CENTRAL AVE S
Los Angeles, CA 90011-3526
PHONE FRIEND
5100 CENTRAL AVE S
Los Angeles, CA 90011-4714
STEERING "N PAYMENT:
RECEIVER NAME ....................... KERL OBEN
STATE ................................................. ..MARYLAND
CITY ................................................. ANNE .PRINCESS
DRIVING "..................................... POSTAL CODE 21853
AMOUNT ................................................. ..... $ 260
ADVICE TO CUSTOMERS
Dear Customer,
Upon payment shop Moneygram, do not tell them that you are sending the money to your pet, because if you do, more will have to pay transfer fees. So in case you're wondering why © you are sending the money just tell them you are sending money to a friend. In this case you will have to pay lower transfer costs. We are saying this to protect profits as our customer.
As soon as the payment is made, no information envÃe us full payment as 8 digit reference number and confirmation number or better yet scan a copy of the receipt and send it to us so that we can confirm payment and activate the flight your puppy for delivery to your home on time. The payment must be made without delay so that all the arrangements for the simple delivery.
Immediately the payment is confirmed, the flight to ensure receipt of a guarantee 100% of the operation, as well as tracking the number of full-flight and full delivery details or scheduled flight is will give you to you for confirmation of .Once Id payment is confirmed, we will inform you the exact time according to your puppy will come home.
Manager: BRYAN MASS.
Secretary: MS. ROSE ANET
Flights Coordinator: Edie LEWIS
Customer service: +1(530)918-8469
Website:
http://www.uship.com[email protected]Quà © date to enjoy the services delivery agency uShip pet and thank you for choosing to transfer their family pet.
CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail address, including attachments, HATH intended only for the use of the addressee (s) provided and may be privileged, confidential and prohibited from unauthorized disclosure under applicable law information. If you are not the intended recipient, any broadcast, distribution or copying of this message HATH strictly prohibited. If you have received this email in error, please notify the service response email from and destroy all copies