Has someone offered you a huge sum of money or a valuable consignment? It's a 419 or advance fee fraud - find out how they work, and what to do to be safe.
by 303acidstorm Wed Nov 25, 2009 9:58 am
Recovery of big sum of money from a diseased rich person..
translate dutch to english here http://www.online-translator.com/Default.aspx/Text

Beste vriend,

Hoe gaat het vandaag en uw gezin?. Ik ben de heer Kevin Brown Van Harlsden, North West Londen, hier in Engeland, werk ik met Nat West Bank Corporation, Londen. Ik schrijf u vanuit mijn kantoor over een zakelijke transactie die zal worden van enorme voordeel voor ons beiden. In mijn departement, zoals de assistent-manager van (Greater London Regional Office), ontdekte ik een verlaten bedrag van $ 12,5 miljoen dollar (Twaalf miljoen vijfhonderdduizend dollar) op een rekening van een van onze buitenlandse klanten overledene laat meneer Thompson Morrison een Amerikaanse burger die helaas verloren zijn leven in het vliegtuigongeluk van Alaska Airlines-vlucht 261 die crashte op 31 januari 2000, met inbegrip van zijn vrouw en zijn enige dochter.

De keuze van het contact met u gewekt van de geografische aard van waar u woont, met name vanwege de gevoeligheid van deze transactie en de vertrouwelijkheid daarin. Voor nu soms Nat Westelijke Jordaanoever heeft gewacht voor een van de familieleden om te komen tot het fonds van wijlen de heer Thompson Morrison aanspraak maar geen van zijn familieleden zijn hier geweest Nat westelijke oever van de vordering te maken. Zelf heb ik het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van zijn familieleden voor 2 jaar nu, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als zijn nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening een waarde van $ 12,5 miljoen dollar zal worden betaald aan jij.

Dit zal worden uitgekeerd of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij en 40% voor je. Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze claim wij maken. Alles wat ik nodig in te vullen, uw namen als de nabestaanden van een te late Mr.Thompson Morrison In de documenten legaliseren en hier in onze bank database om u aangeven wat de rechtmatige ontvanger van het fonds.
Het enige ding dat ik nodig van u nu uw eerlijke en volledige samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen dat we deze transactie tot het einde. Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die u beschermen tegen een schending van het recht. Ik wil dat je me vertrouwen voor het succes van deze transactie.

Kindly mij voorzien van de volgende gegevens zoals vereist door Nat West bank voor de overdracht van het fonds voor jou. We hebben 7 werkdagen om de vitale documenten die back-up van onze vordering te verstrekken, dit is zeer dringend.

1. Volledige naam:
2. Adres:
3. Burgerlijke staat:
4. Beroep:
5. Leeftijd:
6. Geslacht:
7. Nationaliteit
8. Telefoonnummer:

Ik besloot om contact met u op, in de hoop dat u dit voorstel zeer interessant zal vinden. Gelieve op uw bevestiging van dit bericht geef uw interesse, zal ik je voeden met meer informatie. Streef ernaar om mij te laten weten wat uw beslissing dan houd me op te wachten, nu dat ik vertrouwen u met deze informatie, gelieve maken het een top geheim en ik hoop dat u mij uw volledige medewerking voor het succes van deze transactie.

Met vriendelijke groet,
Assistent manager
Mr Kevin Brown [/

Return-path: <[email protected]>
Received: from smtp10.tb.mail.iss.as9143.net ([212.54.42.141])
by mta2z1.tb.mail.iss.as9143.net
(Sun Java(tm) System Messaging Server 6.3-7.04 (built Sep 26 2008; 32bit))
with ESMTP id <[email protected]> for
(envelope-from <[email protected]>)
id 1NCpDO-0007bk-4y for
; Tue, 24 Nov 2009 07:49:30 +0100
Received: from web1213.biz.mail.gq1.yahoo.com ([67.195.14.60])
by mx3.tb.mail.iss.as9143.net with smtp (Exim 4.69)
Received: (qmail 68358 invoked by uid 60001); Tue, 24 Nov 2009 06:49:15 +0000
Received: from [41.205.160.79] by web1213.biz.mail.gq1.yahoo.com via HTTP; Mon,
23 Nov 2009 22:49:15 -0800 (PST)
Date: Mon, 23 Nov 2009 22:49:15 -0800 (PST)
From: NatWest bank London <[email protected]>
Subject: Bericht van de heer Kevin Brown
To: undisclosed recipients: ;
Message-id: <[email protected]>
MIME-version: 1.0
X-Mailer: YahooMailClassic/8.1.6 YahooMailWebService/0.8.100.260964
score=-0.022, vereist 5, BAYES_00 -2.60, FREEMAIL_YAHOO_NOTFREEMAIL 1.50,
HK_MUCHMONEY 1.00, TW_IJ 0.08)
X-ZiggoSMTP-MailScanner-From: [email protected]

Headers and text merged into one single post - M
Last edited by 303acidstorm on Wed Nov 25, 2009 4:38 pm, edited 3 times in total.
Advertisement

by 303acidstorm Wed Nov 25, 2009 3:50 pm
Got a second letter after i reacted about his intensions about what he wants from me... :?
I googled Nat west Bank.. and reported the messages
Underneath he has now a hotmail account...???? :?:
also the real bank is .com and not .org

Report suspicious emailsHelp us to beat the fraudsters
If you have received a fraudulent or suspicious email, and not responded to it, please forward the e-mail to [email protected].
However, if you have responded to the e-mail, and/or you suspect that any of your accounts with us have been accessed online by someone other than yourself, please contact us immediately on 0845 301 5748 (Minicom 0845 900 5961). When calling from abroad please dial +44 131 523 7766 (Minicom +44 118 963 9148).
http://www.natwest.com/global/security/ ... mails.ashx

Received: from smtp7.tb.mail.iss.as9143.net
by mta2z1.tb.mail.iss.as9143.net

Received: from mx6.tb.mail.iss.as9143.net ([212.54.42.105])
by smtp7.tb.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.69)
(envelope-from <>)[email protected]
id 1NDKut-0001bk-HY for...............; Wed, 25 Nov 2009 17:40:31 +0100
Received: from snt0-omc4-s32.snt0.hotmail.com ([65.55.90.235])
by mx6.tb.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.69)
id 1NDKur-0007Mp-Sf for .................
Received: from SNT116-W49 ([65.55.90.201]) by snt0-omc4-s32.snt0.hotmail.com
with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.3959); Wed, 25 Nov 2009 08:40:26 -0800
Date: Wed, 25 Nov 2009 08:40:26 -0800
From: "Mr.Kevin Brown" <[email protected]>
Subject: Gedetailleerde informatie
X-Originating-IP: [41.205.170.196]

http://www.online-translator.com/Default.aspx/Text

Hallo ......... :bondage: ,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan mij, ik wil u nogmaals feliciteren voor uw toewijding richting van deze transactie, heb ik contact met u doorgenomen uw profiel en de informatie die ik zag, en ik maakte te begrijpen dat je kan worden vertrouwd met deze enorme hoeveelheid geld.
Ik zou willen dat je begrijpt dat dit een echte zaak van enorm wederzijds voordeel. Voordat ik ga door en geven u meer details over deze transactie, zal ik mezelf heel goed aan u voorstellen zodat u weet wie u te maken met en voor u het vertrouwen te hebben in mij. Ik ben een Brits staatsburger werken met Nat Westelijke Jordaanoever hier in Londen. Ik werk als assistent-manager Greater London regionaal kantoor. Ik getrouwd met mevrouw Julia bruin en we hebben twee zonen en een dochter en mijn adres is 138 Ilford Cranbrook Road, Londen.

Betrekking tot onze buitenlandse klant, Hier beneden is een beetje informatie over Mr Thompson Morrison Incase de bank contacten die u voor weinig controles.
Meneer Thompson Morrison 61, van Fairbanks, Alaska. Hij was een van de meest prominente van de staat Native en zakelijke leiders en was in Mexico voor een vakantie met zijn vrouw, Thelma Morrison, en dochter Sheryl Morrison.

Meneer Thompson Morrison gepensioneerd een maand voor zijn dood als president en chief executive officer van Doyon Ltd, een bedrijf Native in 1971 opgericht als onderdeel van het Alaska Native Claims Settlement Act. Het bedrijf heeft 14 miljoen hectare grond, waardoor het de grootste private grondeigenaar in de Verenigde Staten.

Toen meneer Thompson Morrison nam Doyon in 1985, was het een bedrijfsverlies van 28 miljoen dollar. Toen hij met pensioen, was het genereren van 70,9 miljoen dollar in jaarlijkse inkomsten, had 900 medewerkers en 14.000 aandeelhouders.

Heer Thompson Morrison was een speciale assistent van de minister van Binnenlandse Zaken tijdens de Nixon jaar. Hij was pas 34 toen hij werd benoemd tot commissaris van het Bureau van Indiaanse Zaken. Hij was ook een kabinet-niveau officier in eerste toediening Alaska Gov Walter Nikkel's. Met deze hierboven bedoelde informatie, sta je een goede positie om eventuele vragen van de Bank te beantwoorden.

De belangrijkste reden dat ik moest gaan in deze transactie is omdat er geen morele rechtvaardiging voor Nat West bank om dit fonds erven. Mijn deel van deze fondsen Ik ben van plan te investeren in uw land. Ik weet dat het investeren in een winstgevende business venture zal het creëren van werkgelegenheid en het leven van mensen zal worden overtroffen. Alles wat ik van u nodig hebben is uw meest eerlijke, oprechte en begrip samenwerking. Ik heb uitgewerkt zorgvuldig de modaliteit waarin deze transactie zal worden uitgevoerd. Bovendien, als de assistent-manager Greater London regionaal kantoor, heb ik in mijn bezit alle relevante informatie en instrumenten die zullen back-up van elke andere claim die we maken.

Ik zou willen herhalen dat er niets over deze transactie die u blootstellen aan eventuele schending van het recht zoals het zal worden uitgevoerd onder de ambits van het recht. Nat West Bank zal u alle back-up in uw land dat dit fonds wettelijk is zodra het fonds is overgebracht naar uw aangewezen bankrekening. Met de volledige details van de informatie over hoe we de uitvoering van deze transactie, die ik zal sturen over naar u door met de documenten die ik heb in mijn bezit, is er niets dat de bar zal de Bank uit betaal je niet de middelen. Dus uw veiligheid hier en in uw land is volledig verzekerd.

Ten aanzien van de nieuwsgierigheid van de Bank over je co-relatie met de overledene klant, meneer Morrison Thompson met u, alleen de verstrekking van de volledige informatie van de late klant, zal de Bank ervan overtuigd dat u de kin aan de heer Morrison Thompson . Bovendien ben ik hier om met u andere informatie die zij zouden kunnen eisen. Ik wil dat je me vertrouwen. Ik heb gewerkt in een juridische afdeling, moet je me begrijpen wanneer ik zeg u dat u beschermd, dat ik alles wat nodig is om dit fonds erven.

Op dit moment is alles wat ik nodig hebt is je eerlijk en oprecht co-operaties, zodat we voeren deze deal door. Ik wil dat je mij verzekeren van het houden van deze transactie 100% COFIDENTIAL EN GEHEIM, vanwege mijn positie op de bank. Bespreek niet of krijgen een derde partij betrokken als die gevaar zouden kunnen brengen deze gelegenheid voor ons om onze toekomst bettered maken.

Ik zal ook meteen toetreden krijgt u het geld op uw rekening voor het delen volgens de mode ik heb voorgesteld. Ik zal ook uw hulp nodig om te investeren een deel van mijn aandeel in een winstgevende business venture in uw land.

Op dit moment, ik ga afspraak maken om uw gegevens in onze database als de rechtmatige begunstigde aan het fonds Incase van verificatie uploaden, ondertussen, stuurt u deze bijgevoegde brief aan de bank om de introductie te vergemakkelijken en de overdracht van het fonds naar uw bankrekening , zodra u ontvangt een e-mail van de bank, moet je het aan mij voor meer advies over wat te doen.

Nogmaals, ik kan u verzekeren dat wij deze transactie zal worden afgerond in de komende vijf bankwerkdagen en dit Fonds zal met succes overgebracht naar uw aangewezen bankrekening zodra u begint contact opnemen met de bank.

Houd dit een top geheim als de transactie eisen. Bel me op de ontvangst van deze e-mail voor meer discussie.

Met vriendelijke groet.
Mr.kevin bruin.
+447024045576
Last edited by 303acidstorm on Wed Nov 25, 2009 4:39 pm, edited 1 time in total.
by 303acidstorm Wed Nov 25, 2009 4:06 pm
Received: from smtp10.gn.mail.iss.as9143.net ([..................])
by mta2z1.gn.mail.iss.as9143.net
...............; Wed, 25 Nov 2009 17:53:05 +0100 (CET)
Received: from mx5.gn.mail.iss.as9143.net ([..............])
by smtp10.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.69)
id 1NDL70-0006cr-NK .......................; Wed, 25 Nov 2009 17:53:02 +0100
Received: from snt0-omc4-s30.snt0.hotmail.com ([65.55.90.233])
by mx5.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.69)
id 1NDL6x-0005Vb-D7 for ...................; Wed, 25 Nov 2009 17:52:59 +0100
Received: from SNT116-W35 ([65.55.90.200]) by snt0-omc4-s30.snt0.hotmail.com
with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.3959); Wed, 25 Nov 2009 08:52:57 -0800
Date: Wed, 25 Nov 2009 08:52:58 -0800
From: "Mr.Kevin Brown" <[email protected]>
Subject: Stuur deze applicatie onder de brief aan de bank
([email protected])
X-Originating-IP: [41.205.170.196]
To: ..................
Message-id: <[email protected]>
MIME-version: 1.0
Content-type: multipart/alternative;
boundary=_566b0571-20a1-4e83-88e6-5dfbfe609b42_
Importance: Normal
X.
X-OriginalArrivalTime: 25 Nov 2009 16:52:57.0926 (UTC)
FILETIME=[BD9CC660:01CA6DEF
Aan: MR.WILLIAM ANDERSON.
BUITENLANDSE remise DIRECTEUR DIENST,
NatWest Bank LONDEN - ENGELAND
BRANCH Putney, 153 Putney High Street.
LONDEN SW15 1RX
VERENIGD KONINKRIJK
TELL: 447005930960
FAX: 448704714408
E-MAIL: [email protected]

Tav de heer William Anderson,
Mijn naam is ........... . uit ....... Ik wens om u te informeren naar de account die deel uitmaakt van wijlen de heer Thompson Morrison met de Natwest Bank (# 286-41732-55) Ik ben verplicht om u te informeren dat ik meer informatie over deze rekening te verifiëren. Het is absoluut noodzakelijk om u te laten weten dat uw dringende reactie op deze brief zeer wordt gewaardeerd.

Na ontvangst van verdere reactie van uw goede kantoor, geef ik je verdere instructies.

Dank voor uw tijdige reactie op deze brief.

Hoogachtend,
...............

TO: MR.WILLIAM ANDERSON.
DIRECTOR FOREIGN REMITTANCE DEPARTMENT,
NATWEST BANK LONDON -- ENGLAND
PUTNEY BRANCH, 153 PUTNEY HIGH STREET.
LONDON SW15 1RX
UNITED KINGDOM
TELL: 447005930960
FAX: 448704714408
EMAIL: [email protected]

Attn: Mr. William Anderson,
My name is ........... . from ....... I wish to inform you to verify the account belonging to late Mr. Thompson Morrison with the Natwest Bank (#286-41732-55) I am obliged to inform you that I need further information regarding this account. It is imperatively necessary to let you know that your urgent response to this letter is highly appreciated.

Upon receipt of further response from your good office, I will give you further instructions.

Thanking you for your timely response to this letter.

Yours faithfully,
...............
by 303acidstorm Wed Nov 25, 2009 4:11 pm
replied by the real bank...

Received: from smtp15.gn.mail.iss.as9143.net ([............])
by mta2z1.gn.mail.iss.as9143.net
..........l; Wed, 25 Nov 2009 20:32:19 +0100 (CET)
Received: from mx6.gn.mail.iss////////////////])
by smtp15.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.69)
id 1NDNb7-0004bX-Hg for ..................; Wed, 25 Nov 2009 20:32:17 +0100
Received: from mailhost5.rbs.co.uk
([155.136.80.33] helo=remacdmzma03ldap.rbs.com) by mx6.gn.mail.iss.as9143.net
with esmtp (Exim 4.69) (envelope-from <[email protected]>)
id 1NDNb5-0002jK-S8 for ................; Wed, 25 Nov 2009 20:32:16 +0100
Received: from unknown (HELO remacentxs06.rbsres01.net) ([11.129.6.32])
by remacdmzma03.rbs.com with ESMTP; Wed, 25 Nov 2009 19:32:15 +0000
Received: from REEDXCLSXM01V03.rbsres01.net ([11.137.0.34])
by remacentxs06.rbsres01.net with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.3959); Wed,
25 Nov 2009 19:32:14 +0000
Date: Wed, 25 Nov 2009 19:32:13 +0000
From: "~ Phishing@NatWest" <[email protected]>
Subject: Thank you for your email

Thank you for sending on the suspected scam email you recently received.

We are committed to tackling the threat of financial crime, ensuring that your online banking experience is as safe and secure as possible. Our efforts are focused on taking appropriate action against those responsible for scam emails.

How to spot scam emails

Scam emails will often ask you to verify or confirm your account or online banking details
Scam emails may convey a sense of urgency by threatening to discontinue your service
As fraudsters are unlikely to know your name, scam emails are often addressed with an impersonal greeting such as ‘Dear Valued Customer’
Scam emails may contain poor spelling or grammar, or other unusual language
Fraudsters can disguise website links in emails to make them appear genuine - don’t trust these

Remember
We will never ask for your security and personal details by email.

If you do receive a scam email again,

Do not follow any website links or click on any attachments
Forward it to [email protected]
Delete all scam emails from your mailbox

What else can you do?
For further information on keeping you, your computer and your money safe, please visit our Security Centre at natwest.com/security

Thank you

National Westminster Bank Plc, Registered in England No. 929027. Registered Office: 135 Bishopsgate, London EC2M 3UR.

Authorised and regulated by the Financial Services Authority.

This e-mail message is confidential and for use by the addressee only. If the message is received by anyone other than the addressee, please return the message to the sender by replying to it and then delete the message from your computer.
Internet e-mails are not necessarily secure. National Westminster Bank Plc does not accept responsibility for changes made to this message after it was sent.

Whilst all reasonable care has been taken to avoid the transmission of viruses, it is the responsibility of the recipient to ensure that the onward transmission, opening or use of this message and any attachments will not adversely affect its systems or data. No responsibility is accepted by National Westminster Bank Plc in this regard and the recipient should carry out such virus and other checks as it considers appropriate.
by 303acidstorm Wed Nov 25, 2009 4:18 pm
Here a German version as i googled the phone number TELL: 447005930960 of my MR.WILLIAM ANDERSON.
http://66381.homepagemodules.de/t3590f6 ... onard.html

http://www.online-translator.com/Default.aspx/Text

see sample :

How are you today und Ihre Familie? Ich hoffe gut, ich bin Dr.Wilson Leonard. Von Haledon, North West London, hier in England. Ich arbeite für Natwest Bank Corporation London. Ich schreibe Ihnen aus meinem Büro, die einer großem Nutzen sein wird für uns beide. In meiner Abteilung, wobei die Co-Trainer (Greater London Regional Office, entdeckte ich eine verlassene Summe von $ 12,5 Millionen USA-Dollar (zwölf Millionen fünfhunderttausend Us-Dollar) in einem Konto, das Sie mit einem unserer ausländischen Kunden Late Mr. Thompson Morrison Amerikaner gehört Bürger, der leider sein Leben verlor bei dem Flugzeugabsturz von Alaska Airlines-Flug 261, die am 31. Januar 2000 stürzte, darunter seine Frau und seine einzige Tochter.
Die Wahl der Kontaktaufnahme mit Ihnen ist von der geografischen Beschaffenheit, wo Sie leben, vor allem auf die Empfindlichkeit der Transaktion und die Vertraulichkeit hier geweckt. Jetzt ist unsere Bank gewartet hat, einen der Verwandten-up für die Behauptung, aber niemand getan hat, kommen wird. Ich persönlich wurde erfolgreich bei der Ortung des Verwandten für 2 Jahren, ich suche Ihre Zustimmung an Sie als nächsten Angehörigen / der Berechtigte an den Verstorbenen so präsent, dass die Erlöse aus diesem Konto auf 12,5 Millionen Dollar geschätzt kann Ihnen bezahlt werden.
Dies wird ausgezahlt werden oder in diese Prozentsätze geteilt, 60% auf mich zu und 40% für Sie. Ich habe alle notwendigen rechtlichen Dokumente, die dazu verwendet werden, sichern Sie diese Behauptung, die wir machen können gesichert. All i need tun ist, geben Sie uns Ihre Namen, die Dokumente zu legalisieren und sie in den Hof hier, um Sie als berechtigten Empfänger nachweisen. Alles, was ich verlangen, jetzt ist Ihre ehrliche Zusammenarbeit, Verschwiegenheit und Vertrauen zu ermöglichen, uns sieht dieser Transaktion durch. Ich garantiere Ihnen, dass dies unter einer legitimen Anordnung, die Sie von einer Verletzung der law.Please schützen ausgeführt wird, werden geben Sie mir folgende: wie wir 7 Tage lang, um es durch zu haben. Dies ist sehr URGENT PLEASE.

1. Vollständiger Name:
2. Ihre Telefonnummer:
3. Ihre Kontaktadresse:
4. Alter:
5. Geschlecht:
6.Core Job / Beruf:

Gestützt durch eine methodische Suche gegangen, entschied ich mich, mit Ihnen Kontakt aufnehmen hoffen, dass Sie diesen Vorschlag interessant finden. Bitte auf Ihrer Bestätigung dieser Nachricht und geben Sie Ihr Interesse, werde ich Ihnen mit weiteren Informationen versorgen. Endeavor lassen Sie mich wissen, Ihre Entscheidung zu halten, anstatt mich warten.

Mit besten Grüßen,
Dr. Wilson Leonard
Tel: +447035962236
Rufen Sie mich auf den Erhalt dieser E-Mail.
Last edited by 303acidstorm on Wed Nov 25, 2009 4:40 pm, edited 1 time in total.
by 303acidstorm Wed Nov 25, 2009 4:35 pm
After this woman has corresponded many emails with those Nat West people and filled in all the forms as i have had (see my post).
They say they did not recieve all forms she filled in with her own personal data..
She has refused to do fill in the forms again...
All big scam..but for what?

read :
i translated her German text to english with http://www.online-translator.com/Default.aspx/Text

Dear doctor

I have made exactly that what they require now from me, nevertheless, some days ago already once! I refuse to make this once again, particularly as I have sent one more copy to you.
So I think almost that there what is not kosher!
If they wanted furthermore that I help you in this transaction, they must already hand over to me something written in documents.
Otherwise I feel constrained to get out, even if it is a lot of money of course a pity around this! We could use it here really well for our auxiliary projects in the Third World.
If you wanted also furthermore that we co-operate, I would already have to have some butter with de fish.

with divine greetings
Their Claire Grube