by AlanJones
Sun Aug 24, 2014 4:39 am
From: [email protected] - [email protected]
Reply-to: [email protected]
Other Emails: [email protected], [email protected] & [email protected]
Tel. No.: +22501110999 & +22546557831
Reply-to: [email protected]
Other Emails: [email protected], [email protected] & [email protected]
Tel. No.: +22501110999 & +22546557831
Hello Dear,
With Respect,
Permit me to inform you of my desire of going into business relationship with you.
I expect that this mail will not come to you as a surprise, since we have not yet known or written before.
Upon the receipt of this mail kindly contact me on my private Email contact below: ( [email protected] )
I am Della Mason Duncan the Only Daughter of late Mr. Mason Duncan.
Before the death of my late father, He called me on his bedside and told me that he has a sum of $5.500,000.00 Million USD in a financial Bank here. Deposited in one of the prime bank here in Abidjan Ivory Coast that he used my name for the next of kin in depositing of the fund.
I will need your assistance as follows:
1) To assist me in retriving this money from the bank.
2) To serve as the guardian of this fund.
3) To make arrangement for me to come over to your countryto further my education and to secure a residential permit in your country.
Moreover, I am willing to offer you 15% of the total sum as compensation for your effort/input after the successful transfer of this fund to your nominated account overseas.
For more details Reply to my private e-mail box below: ( [email protected] )
Awaiting your urgent reply.
Regards,
Della Mason Duncan.
===========================================================================================================
Hola querida,
Con respeto,
Permítame informarle de mi deseo de entrar en relación de negocios con usted.
Espero que este correo no vendrá a usted como una sorpresa, ya que todavía no hemos conocido o por escrito antes.
Tras la recepción de este correo me contacto bondadoso en mi privado Email de contacto más abajo: ([email protected])
Soy Della Mason Duncan la única hija del difunto señor Mason Duncan.
Antes de la muerte de mi difunto padre, él me llamó a su lado de la cama y me dijo que él tiene una suma de $ 5.500,000.00 millones de dólares en un banco financiero aquí. Depositado en uno de los bancos de primera aquí en Abidjan Costa de Marfil que él utilizó mi nombre para los familiares en el depósito del fondo.
Voy a necesitar su ayuda de la siguiente manera:
1) Para que me ayude a retriving este dinero del banco.
2) Servir como guardián de este fondo.
3) Para hacer arreglos para que me acercara a su countryto continuar con mi educación y para obtener un permiso de residencia en su país.
Por otra parte, estoy dispuesto a ofrecerle el 15% de la suma total como compensación por su esfuerzo / entrada después de que el éxito de la transferencia de este fondo en su cuenta nominada en el extranjero.
Para más detalles, responda a mi buzón de correo electrónico privado a continuación: ([email protected])
En espera de su respuesta urgente.
Saludos,
Della Mason Duncan.
Last edited by AlanJones on Wed Aug 27, 2014 10:55 pm, edited 2 times in total.
Please do not tell scammers that they are listed here - it will take them seconds to change their fake details and their new details will not be listed for any future victims to find.